Célja a sablonnak: Hogy megértsd a piackutatás alapjait. Ebben a segédletben egy egyszerűsített kutatási módot találhatsz, amivel megismerheted a konkurencia oldalának a forgalmát, és így annak a célközönségét, emellett pedig a SimilarWeb program működését.
Miért fontos elemezni a konkurencia forgalmának forrásait: A konkurencia oldalának a forgalmát azért célszerű elemezni, mert ez javarészt a te célközönséged is (főleg, hogy ha közvetlen a versenytárs). Az pedig, hogy megfelelően ismerd a célközönséged elengedhetetlen ahhoz, hogy egy sikeres vállalkozást felépíts.
Kiknek szól az anyag: Kezdő és haladó vállalkozóknak egyaránt, de főleg azoknak, akik még nem ismerik a SimilarWeb nevű oldalt és annak használatát.
Mennyi időbe telik: Attól függően, hogy milyen mélyre hatóan akarod lekutatni, és kielemezni a versenytárs oldalát, úgy lehet, hogy 20 perc alatt végzel, és leírod a fontosabb dolgokat. De én azt ajánlom, hogy tölts el vele több időt, elemezd ki alaposabban az oldalt és készíts azokból összefüggéseket, mert így egyre inkább megismered a célpiacod, és a konkurenciád által használt stratégiákat.